Bongasin taas meemin, voi ei... :-D Tämä on mielestäni aika hauska, tuolla Maryleanin blogissa vieraillessani näin ensi kerran tämän. Tässä jututetaan oraakkelia ja testataan, tietääkö se nyt sitten mitään vai peräti enemmän kuin itse... (Edit: korjasin Oraakkelin linkin)

Eli:
Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne vastauksineen. Huom! Saat muotoilla kysymyksesi haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.

Mikä on nimeni? - Vilhelm.
Missä asun? - Maailman turuilla.
Mikä olen? -Katso oikealle, vasemmalle, taakse ja eteen. Jos näet jonkun, kysy häneltä.

Millainen olen? - Jos tää jatkuu näin ni mä varmaan ihastun suhun!

Kuka olen? - Maailman suloisin ihminen.

Mikä on ollut tärkeintä elämässäni? - Kauneus.
Mikä on ollut turhinta elämässäni? - Ahkeruus.

Mikä on mielestäni maailman tärkein asia? - Se on tää kaikki meidän ympärillä.

Miltä näytän? - Makealta.
Miltä tunnun? - Sokerilta.
Miltä maistun? - Huulipunalta.
Miltä tuoksun? -   Halvalta hajuvedeltä.
Missä minun kuuluisi hengata? - Pöydän alla.
Mikä minun pitäisi olla? - Sellainen karvainen valkoinen otus..toooosi iso
Mistä minut löytää? - Kotkan torilta.
Kuin vanha mä oon? - Kyllähän sun pitäis tietää! Eskarillako olet?
Mitä sukupuolta edustan?- Sitä mitä vähiten odotetaan.
Monta ihmistä tähän pitäisi haastaa? - Kourallinen.

Kuten huomaa, vaihdoin puhekieleen loppua kohden, kun kysymykset olivat aikamoista kapulakieltä. (Tuossa on nyt valitettavasti rivivälit aivan sekaisin, ainakin Operalla katsoen! :-( Omituinen ongelma, ehkä pitää ylläpitoa kiusata tällä...)

Tässä nyt joka tapauksessa yhteenveto minusta, ja vähän tästä päivästä:

Olen siis jeti nimeltä Vilhelm, ja kiertelen "maailman turuilla", so to speak. Nyt hengailen Kotkan torilla. On vissiin tullut vähän hummailtua, kun kaiken maailman sokerit on tarttuneet turkkiin. Yritin tuossa jo vähän ehostautuakin, mutta se ei tainnut tätä lookkia enää parantaa. Leikittelin jo ajatuksella, että menisin pöydän alle piiloon, kun joku ihme Oraakkeli alkoi iskemään mua.

Tää kaveri sanoi, että oon tosi suloinen ja kauneus on ollut tärkein asia mun elämässäni!?! Tyypiltä tuli tekstiä kuin tykin suusta, kehui jopa että mä näytän tosi makealta (no hei, kukapa ei sokerissa kylvettyään näyttäisi!). Tietysti se halusi nuolla mua, mutta hiffasikin, etten ollut ihan odotettua sukupuolta!

Kun se vaikutti tietävän aika paljon juttuja, kysyin, että kuinka tän sokerin sais irti turkista, ja se heitti vaan että "Valmistaudu juhlimaan". Ja juhlat olis kuulemma kaupassa?!? Tässä vaiheessa musta alkoi tosissaan tuntua, ettei se tiedä mitä puhuu, minkä mä totesinkin sille. Kaveri vaan pokkana vastasi, että "en, mutta arvostan jos kerrot jos sen saat selville." Enpä tiedä, haluanko saada selville...